-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

16:e maj


Goddag!

Jag har varit i skolan en stund idag. Var ju meningen (trodde jag) att vi skulle ha B-uppsats handledning mellan 10-12 men tydligen hade jag missuppfattat tiden. Vi skulle skicka tillbaka med förslag på tider ifall vi ville ha handledning idag och jag hade inte läst tillräckligt noga så vi fick boka om till på onsdag istället. Suck, kändes nödvändigt att jag drog dit mina uppsatskamrater helt i onödan.. Dock fick vi fördelat lite arbete och så, så så önödigt var det inte. Bara lite... När jag kom hem åkte jag med R till bilprovningen med bilen. Den gick igenom (yey) och det är ju bra. Sen åkte han iväg och pluggade med sin uppsatskompis och jag försökte plugga till omtentan jag ev får göra. Kände  dock inget engagemang alls att plugga på ett prov jag inte ens vet om jag fått u på ännu liksom. Och resultatsidan på skolans hemsida gapar tom ännu. Dubbel yey! Vi har nyss varit och handlat mat och idag blir det pyttipanna. Lätt och enkelt!

Nu ska jag gå och dricka vatten! känner att jag har lite huvudvärk nu så tänker försöka hindra att den dyker upp med hjälp av vatten.  Vet med mig att jag druckit dåligt med vatten idag!

Hoppas ni har en trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback