-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

1:e maj


Hej hej! igår hann jag inte blogga så mycket. Satt och gjorde tusen andra saker och vips så var det kväll. Så kan det bli ibland. I vanlig ordning vet jag inte hur provet jag gjorde igår gick. Svarade på alla frågor så jag hoppas på det bästa. Orkar inte göra ett omprov till, blä.. Igår kväll var det fest hos en kompis som fyller år i veckan. Vi hade en trevlig kväll uppe på Bohusgården och åkte hem vid 23.30 ungefär. R var ju i tyskland igår så innan jag drog på fest kom han hem med en massa alkohol så nu har vi så det räcker ett tag :) när jag kom hem från festen igår så kollade vi på ett avsnitt "A game of thrones" och sen stenslocknade vi i säng. Inte så konstigt kanske eftersom jag var uppe tidigt igår morse.

Idag har jag inte gjort mycket! R åkte till sina föräldrar för att fixa bilen och jag har kollat på film och ätit vingummin till  frukost. Inte särskilt nyttigt men otroligt gott! Nu tänkte jag kolla i kapp lite på serier där jag ligger efter eftersom jag inte har min egen dator att kolla på *suck igen*

Hoppas ni har en trevlig söndag!

Bilder på sötnosen från i torsdags






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback