-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

22:e maj


Hej! jag har haft en jätteskön helg! i fredags gjorde jag inte särskilt mycket. Var och kollade på min syster och kusin som var på sin bal på kvällen. De var verkligen jättefina och det var kul att se alla vackra klänningar. Sen när de gick in och skulle sätta sig och äta så gick vi och fikade på fiket vid vattnet. Det var typ det som hände. Igår var det fest för Sara (igen) den här gången var det den festen hon bjöd in till och inte den hemliga. Det var en lyckad kväll som avslutades med mycket skratt ute på balkongen liggande under varma filtar. Sov rätt dåligt tyvärr eftersom jag drack så mycket vatten så händer det ju naturligt att man behöver gå på toa så det gjorde jag typ tre gånger innan jag kunde sova.

I morse tog vi en ordentlig sovmorgon. När jag väl gick upp hann jag knappt ta mitt morgonkaffe innan älsklingens föräldrar ringde och kollade om vi ville med och fika på Torp och det var klart vi ville det så vi umgicks med dem ett tag innan vi åkte hem igen och somnade i soffan. Vi skulle egentligen gått på den nya Pirates filmen idag men vi orkade helt enkelt inte. Vi köpte thaimat och glodde på en film här hemma istället. Resten av kvällen blir jättelugn och det är inte helt fel. Trött är bara förnamnet! i morgon blir det handledning och uppsatsskrivande!

Hoppas ni har haft en trevlig helg!


Syster o kusin på balen



Bilder från festen igår









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback