-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

25:e maj


Hej! idag har jag haft en riktig systerdag! i morse ringde min syster och frågade om vi skulle åka ut till min andra syster eftersom hon var ensam hemma. Hon kom till mig och vi tog lite kaffe här och pratade innan vi åkte vidare, först hem till henne eftersom hon glömt blöjor till lilla M och sedan ner och satte oss på bussen mot min andra syster. Jag kom ungefär hem för en halvtimme sen och har suttit och kollat igenom mitt arbete. I morgon ska jag och mina grupptjejor börja sätta ihop arbetet. Ska bli kul och känna hur det börjar bli färdigt och hur sommarlovet närmar sig!

Nu tänkte jag ta och njuta av det som är kvar av kvällen. Hoppas ni har en underbar kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback