-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

9:e maj


Hej hej! den här fina dagen började jag med att vara i skolan en snabbis på B-uppsatshandledning. När vi var klara där träffade jag R och vi åkte till Vargön eftersom han skulle fixa med sin dator. När han gjorde det så växlade jag mellan att sitta i den stekheta solen och skuggan samtidigt som jag lyssnade på min ljudbok. Tror jag lyssnade på två cdskivor innan jag fick sällskap av en av babes bröder med dotter så att jag hade någon att prata med. Sedan åt vi supergod Gi-mat innan vi åkte hem så att vi var här strax innan Sverige- Kanada matchen.

Så har min dag sett ut! hoppas ni också haft en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback