-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredagen den 13e


Hej! hoppas ni haft en underbar dag! det har jag i alla fall haft! har suttit med mitt arbete och sen gymmat med C ett tag. Känner mig rätt mör i armarna nu i efterhand men det är bara gott! Har också givetvis kollat på matchen mellan Sverige-Tjeckien där vi ta mej fan VANN! bra jobbat som fasiken! nu väntas final på söndag och det ska bli kul!

Resten av kvällen går i det lugnas tecken. R ska iväg och dricka bärs med ett par vänner och jag funderar på att se på Vampire diaries eller en film här hemma med lite naturgodis och kanske något gott att dricka,vi får se!

Hoppas ni har det kul ikväll vad ni än gör!

Heja Sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback