-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

On stranger tides..


Idag var vi äntligen på bio och såg den nya Pirates filmen. Tredje gången gillt. Vi har itne sett den tre gånger utan har tänkt gå tre gånger men något har alltid kommit ivägen. Den var bra! mycket specialeffekter och tyvärr lite sämre skämt om man jämför med de andra men i det stora hela blev den klart godkänd. Och på tal om godkänt.. Fick ett mail från min lärare idag om omtentan jag gjorde. Det hade blivit fel i poängräkningen så jag fick ändrat betyg från G till VG istället. Hell ya! well done! haha blev jätteglad när jag läste mailet. Ibland kan det gå åt rätt håll också! Nu ska jag äta kvällsmat, ta en dusch och sen sova. Hoppas ni haft en bra dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback