-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

24:e november


Godkväll!

Har haft sjukt mycket att göra i skolan de senaste dagarna!
Har suttit timtals framför  datorn för att bokföra åt det fiktiva företaget som vi har som uppgift i affärsredovisningen. Nu är vi (efter en del hjälp) äntligen klara och har fått godkänt på den uppgiften. Känns jätteskönt! att hålla på att gå fram och tillbaka i de olika kontona för att se vart man gjort fel (har vi använt fel kontonr? fel summa?) tar sjukt lång tid så nu pustar vi ut och lämnar det bakom oss. I morgon ska vår rapport på 10 sidor om marknadsetik vara inlämnad. Vi är så gott som klara men ska bara kika över det igen för att se om våra trötta ögon råkat missa något och det ska vi göra i morgon på morgonen. Sen är den äntligen klar och då återstår bara det sista: ca två veckors intensivt pluggande inför tentorna den 8/12 och 10/12. Ska bli så jäkla skönt när tentorna är avklarade eftersom jag då äntligen kan pusta ut, förhoppningsvisutan att  behöva göra någon omtenta i januari. Än så länge håller jag god min och känner mig inte särskilt stressad. Vet att det är en del kvar men jag kämpar för fullt!

Har i vilket fall precis lagt ner pluggandet för idag. Jag vet inte om jag håller på att dra på mig en förkylning för min kropp är alldeles matt. De två senaste dagarna har varit förjävliga på morgonen när klockan ringt, detta trots att jag gått och lagt mig i tid. Blev tillfrågad om jag ville kolla på film med söta vänner idag men jag kände att jag verkligen inte orkade. Ska krypa ner under en filt och försöka hålla mig från att somna i några timmar till. Är underbart glad över att de inte ringde och bad mig jobba i morgon!

Förlåt för novellen! det här är en ursäkt för de senaste dagarnas bloggtorka!
Ha nu en underbar kväll vart ni än är och vad ni än gör!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback