-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

14:e oktober


Det ser ut att vara kallt ute idag. Brr!

Jag har inte haft mycket ork till att plugga idag. Läst på lite begrepp i redovisningsboken och det är det enda jag orkat med typ. Ikväll ska jag hem till min syster och mysa där med film och övernattning. Rasmus ska iväg till Trollhättan till några kompisar och det var tjejfritt så jag tänkte passa på att besöka syrran.  Har tänkt ut lite bra filmer nu så att hon får välja vilken  vi ska se ikväll..

Det var typ det jag hade att skriva idag. Ha en trevlig fredag vad ni än gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback