-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

16:e oktober


Hej!

Det blev dålig uppdatering igår eftersom jag tillbringade fredagsnatten och gårdagen hos min syster och sen hos min mor och far. Vi kör ju med julklappsdragning och igår kunde alla så vi passade på att dra namn. Väldigt praktiskt istället för att alla ska hålla på att köpa till alla. Särskilt för mig som lever på studiebidrag. Jag har haft en trevlig helg i alla fall. Kom hem vid 22 igår och gick rätt snabbt och la mig eftersom jag inte är van att gå upp så tidigt som jag brukar göra hos min syster (på grund av barn som vaknar tidigt).

Idag är det en solig söndag och jag sitter och pluggar redovisningsbegrepp. Nötar in skillnaden mellan enskild firma, handelsbolag etc. Jättekul. Tog en paus för att sätta på lite kaffe för att stärka mig. Hjärtat sitter och spelar Starcraft med en kompis och när han är klar blir det en härlig höstpromenad!

Hoppas ni haft en helt underbar helg och att den fortsätter i samma spår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback