-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

18:e oktober


Idag har jag inte hunnit med mycket.. Vi började vid 08 i skolan så jag gick upp vid 06 vilket var förjäkligt. Hade en sån där jobbig natt med lite sömn igen så jag sov nog inte många timmar. Hade marknadsföringslektion i några timmar och när jag åkte kom hem igen la jag mig och sov en stund. Rasmus sov också för han jobbade natt ute i Kungshamn (kan vara därför jag sov dåligt, för att jag sov själv). Sen har det inte hänt mycket. Har pluggat lite och sedan tvättat. Ska snart hämta den sista tvätten från stugan och sen blir det äntligen kvällsro med glass :)

Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback