-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

8:e oktober


God superhärlig lördag på er!

Idag har jag sovit ut. Rasmus gick upp innan mig och det hör inte till vanligheten. Igår var vi hemma hos några kompisar i trollhättan och åt middag och kollade på deras nya hus som de fått jättefint i ordning. Vi avslutade kvällen med en film och alla fyra sovandes i soffan. Det har varit en lång vecka ;). Vi åkte hem och jag somnade rätt direkt.

Idag blir det lugn och ro här hemma ett tag och sen ikväll ska jag till Trollhättan och dricka lite med mina classmates. Det ska bli skoj!

Tänkte dra igång med att städa nu.. Det ska göras det med!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback