-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

11:e september


Hej mina vänner!

Jag kikar in snabbt och säger hej! jag har haft en jättefin helg då jag ju som säkert alla vet fyllde 25! Igår var det full rulle från första vakna stund med städ och bull+tårtbak innan mina familj kom på besök. På kvällen hade vi en fest med en massa personer jag tycker om och det var mycket trevligt! tack för presenterna och de fina blommorna och såklart tack för en underbar kväll!

I morse när jag vaknade var det städ som gällde för på eftermiddagen kom hela älsklingens familj hit på tårta och fika. De stannade i ett par timmar och när de hade åkt var det över för den här födelsedagen! vi har slappat med thaimat, naturgodis och "Breaking bad" på TV. Nu ska vi lägga oss och kolla på film. Blir inte jätttesent i säng ikväll eftersom det blir tidig morgon i morgon.

Jag tänkte lägga ut lite bilder från helgen men det får bli när jag har tid i morgon. Hoppas ni har haft en underbar helg ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback