-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

4:e september


Jag har haft en skön ledig helg. Har sovit ut igår men eftersom jag ska upp relativt tidigt i morgon så gick jag upp i tidg i morse. I vilket fall som helst så har helgen varit bra. Igår var vi hemma hos några kompisar med en "välkommen till världen" present till deras lille nyfödde son. Var där i ett par timmar innan vi åkte hem och tog en lugn kväll med några avsnitt "Breaking Bad" som vi nyligen fastnat för. Gick och la oss vid 01 ungefär och gick upp vid 10 i morse. Dagen har varit lugnare än igår. Har legat och läst en stund för att komma någonstans i min bok. Typ det jag gjort. Ikväll blir det nog en film för mig i alla fall. Det är nog det som sker tror jag.

Nåja! hoppas ni haft en fin helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback