-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

5:e september


God eftermiddag!

Idag har jag varit i skolan melllan 9-14. Nuär vi klara med de sista frågorna och ska bara få enkäten och intervjufrågorna godkända. Jag har ringt runt och fått boka fem av nio intervjuer vilket inte var det roligaste jag gjort precis! jag har problem med att ringa runt till okända människor på det viset och får ångestsymptom. Ursch! vet inte varför jag tycker det är så jobbigt men det är väl så för vissa helt enkelt.

Nu har vi varit och handlat och lagar mat. Chili con carne blir det idag. Mycket gott!
Hoppas ni har en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback