-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

7:e september


Hej!

Idag har det varit en spännande dag! vi har precis börjat med våra intervjuer och jag har suttit med min skolkamrat som i dag höll i intervjun. Mitt uppdrag blev att "fylla i" ifall min kamrat missade något eller inflika med frågor på samma gång som jag antecknade för fulla rullar. Behövde bara koncentrera mig på antecknandet som tur var men det var nog det. Vi hade allt inspelat också men det är bra att anteckna ändå som jag förstod det. Nu behövde vi ju inte vara så noggranna med själva avläsandet av intervjun men det tog runt 2 timmar att lyssna av och skriva rent en halvtimmas inspelning så det är full rulle men kul är det!

Kom hem runt 16 och åt mat. Sen har jag bara suttit och tagit det lugnt, har också suttit och förberett mig så gott jag kan på att gå på en ny intervju i morgon som jag ska leda! ska bli kul och lärorikt!
Har en annalkande huvudvärk som jag gärna vill bli av med så det får nog bli en film och två liter vatten nu!

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback