-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Motivationshandikappad


Det kan man kalla mig idag.

Skolgången går framåt långsamt men säkert. Vi är på väg åt rätt håll i alla fall. den här och nästa vecka kvar nu så det börjar bli dags att bli klar och vi följer schemat rätt bra. Håller på att försöka göra en sammanställning på alla intervjusvar vi fått men det  var lättare sagt än gjort. På vissa frågor blir det flera olika svar så det blir till att försöka se någon slags helhet i texten som inte är så lätt.

Igår hämtade vi vovven Mulle hos mina föräldrar igen. Han ska sova hos oss i några dagar och det är skoj!
Förövrigt har det inte hänt särskilt mycket. Jag fick presentkort av mina familj på Kicks och på nagelbehandling! mycket bra det ska jag använda!

Dags att ta tag i den ubertråkiga disken. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback