-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Presentbilder


Tänkte jag lägger upp lite bilder på presenterna jag fick i lördags också.


Fina blommor från svärföräldarna



Fin blomma från Peter, Sophia, Fredrik och Angelica



Presentkort + Bok från Sara och Victor





Presentkort på HM, för att ta hål i öronen (igen) samt biobiljetter av Rasmus syskon



En bra mugg att ha kaffe i (har tänkt på att köa en sån tusen gånger) plus söta figurer att ha på sina glas på fester så att man vet vilket glas som är ens eget av Charlotte & Joakim.





Inväntar fortfarande lite presenter från min familj och från Rasmus och hans mor och far så jag får återkomma med dem. Ibland presenterna fanns också lite bakverk med. Jättegoda kakor av Elinore och chokladmuffins (standardpresent) ifrån Sara. De var mycket aptitliga! jag hoppas inte jag glömt något eller någon nu..
I så fall ber jag om ursäkt.

Tack så mycket! blev väldigt nöjd med allt jag fick!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback