-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

11:e april


Godkväll!

Idag har varit en ganska händelselös dag. Var i skolan och hade en lektion i arbetsrätt mellan 09.15-12 och sedan efter det satt jag och min grupp och fixade lite med vår kravanalys till den andra kursen som vi läser parallellt med arbetsrätten. Var hemma vid ungefär 15 och efter det har det bara blivit slapp i soffan. Lyckades till och med somna i ca 1½ timma vilket var välbehövligt. Har inte sovit så bra vilket har påverkat min mage vilket givetvis blir en ond cirkel. Konstigt nog är jag ganska trött nu så det blir nog snart sängen här. Tänkte sova ut i morgon men vill upp i ganska god tid ändå så det är nog ett bra val..

Avslutar inlägget med några fina bilder som Sara tog på mig. Hon är riktigt duktig hon!








Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback