-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ensam och uttråkad


För det första vad är det med alla människor som spammar reklam? fick sju stycken på ett inlägg igår och tog bort alla som inte var ett dugg intressanta. Skumt

Idag har min motivation inte varit på topp och jag har kommit på mig själv med att avbryta läsandet väldigt många gånger till förmån för att surfa. Får vara nöjd med det jag fick gjort. Sitter och inväntar en elektriker som ska kolla vår fläkt i badrummet eftersom den inte fungerar. Utöver detta längar jag till Rasmus kommer hem ikväll eftersom vi ska ha det mysigt med film och tacos. Tre dagar ifrån varandra är en lång tid trots fyra år tillsammans!  jag vet inte hur jag ska få tiden att gå tills dess men jag får väl hitta på något. Tror det blir till att lägga mig och läsa lite skönlitterärt så jag kommer någonstans i min bok!

Håller på med Robert Harris -Imperium just nu. En beräknad triologi om en romersk advokat vid namn Cicero och hans väg till att bli konsul i Rom. Gillar ju historiska romaner så tänkte att den här skulle passa mig och hittills har den inte gjort mig besviken :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback