-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

13:e februari


Grattis till lillasyster Angelica som fyller 20 år idag!

Dagen har varit rätt grå och trist och som gjord för att sitta inne. Har gjort klart min reflektionsuppgift nu i alla fall. Ska bra ha lite hjälp med lite inställningar sedan. Jag är så kass på Word!
Har tagit en liten tur till stan för att köpa blommor till Angelica eftersom vi ska dit upp sen vid 17 när Rasmus kommit hem från jobbet och vi hunnit äta lite. Är jättenyfiken på hur det gått på hans första dag! han är snart hemma som tur är så att jag får veta.

Annars förutom kalaset blir det nog rätt lugnt. Skola i morgon och jag och en gruppmedlem ska genomföra vår första intervju! är lite nervös trots att jag gjort det förr. Vill ju så gärna att det ska bli bra..

Nej nu ska jag nog plocka undan lite här hemma. Hoppas ni har en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Angelica!

Tack syster! :D.. Tack för blommorna och tv:n :D <3 Älskar dig<3

2012-02-14 @ 08:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback