-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

20:e februari


Godkväll

Har haft en bra helg. I fredags blev det lugnt hemma för min del. I lördags blev det bastu och bad i Vargön med några vänner. Jag badade dock aldrig utan satt och kollade på Melodifestivalen med ett par som inte heller badade. Igår åkte vi hem från Vargön runt 13 tiden, landade hemma, åt lite och åkte sedan vidare till min syster med sambo för att fira lilleman som blev 5 år! stora grabben! Han fick en bilbana från mostrarna och mormor och morfar som han var mycket nöjd med. Efter det blev det lugnt i soffan innan vi gick och la oss rätt tidigt.

Idag har det varit plugg för hela slanten och veckohandling förstås. Det händer inte så himla mycket kul här om dagarna. Särskilt inte nu när jag är ensam. Dock blir det skola hela dagen i morgon. Ska ju medverka i den där kulturundersökningen också. Ska bli spännande! får ju tre biobiljetter för besväret så då får det bli till att gå på bio också om det går nåt bra.

Nu ska jag äta lite kvällsmat. Hoppas ni haft en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback