-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

26:e februari


Hej!

Jag har haft en mysig dag! vi var iväg en sväng på Torp för att Rasmus skulle köpa en sladd till sitt ljudsystem då det saknades en då han köpte det. Vi tog en Subway-macka ute i solen och gick sedan in och köpte ett par byxor till honom. Jag tog en sväng in på mitt gamla jobb och hälsade på. Sedan när vi kom hem tog vi en promenad som avslutades på Åhléns där vi köpte lite kläder till den några månader gamla Rasmus som vi inte hunnit hälsa på ännu. Skulle ha gjort det i fredags men då mådde vi krassligt så vi hoppade över besöket då. Sen gick vi och handlade mat för att sedan gå hem och ta det lugnt. Jag läste ut min bok medan Rasmus spelade lite. Nu står maten och puttrar. Idag blir det flygande Jacob. Utöver detta blir kvällen lugn. Ja så ser det ut. Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback