-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Seeking Justice


Nicks fru faller offer för en våldsman. När han sitter med henne på sjukhuset så träffar han en man som lovar honom att ge igen på våldsmannen bara Nick lovar att vid något annat tillfälle genomföra en tjänst i sin tur. Mitt i smärtan och sorgen accepterar Nick erbjudandet av den mystiske mannen och sedan dröjer det inte länge förrän han inser vilka problem han dragit på sig.

 

Namn: Seeking Justice
År: 2011
Regissör: Roger Donaldson
Genre: Action, drama
Längd: 105 min
Betyg: 6/10
(imdb 6,1/10)


Filmen var rätt så förutsägbar och det dröjde inte länge förrän jag förstod vad som skulle hända. Trots detta tyckte jag att den var okej. Skådespelare i filmen: Nicholas Cage (Season of the Witch), Guy Pearce (Dont be afraid of the dark, Vägen), January Jones (Unknown, American pie- the wedding, Love actually).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback