-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

21:e mars


Hej!

Har haft tusen saker att göra och inte mycket ork över till annat. Nu har vi i alla fall redovisat klart vårt arbete och har officiellt avslutat den kursen! sköönt! vet dock inte vilket betyg vi fått än men det återstår att se. Nu är det bara en hemtenta kvar som ska vara inne på söndag. Den har jag inte så mycket kvar på så det är skönt det med. Rasmus är iväg på basutbildning för sitt jobb och har varit det sen måndags kväll. Han ville ha något att läsa eftersom det skulle bli långtråkigt och frågade om han fick ta en studiebok som jag inte trodde jag skulle ha. Tji fick jag då jag är i behov av den för att skriva klart hemtentan.. Jaja är man dum så... Tur att mitt hjärta kommer hem i morgon kväll så jag kan ta den. Saknar honom också givetvis. Sen är det ju en superdupermega-rolig omtenta på lördag i affärsredovisningen som jag kuggade på i december. Klarar jag den inte den här gången kommer jag hänga mig. Så känns det på ett ungefär.. Där har ni anledningen till bloggbristen: Sjukt mycket skolarbete..

Vad har annars hänt då kanske ni undrar?
Tjaa.. vi var iväg på thaimiddag i Vargön i fredags vilket var mycket trevligt. For förbi Överby på lördagen och shoppade lite och jag köpte en jättefin klänning. Efter det var vi på kalas och sen var typ den helgen över. Har legat hemma med en förkylning sen i måndags också och det är ju aldrig kul. Hade velat ut och springa eftersom det varit så fint väder men det har ju inte gått då.. Börjar dock bli frisk nu så  jag får ta igen det senare. Kanske nästa vecka när det jag har kvar i skolan är klart..

Oj.. blev ett långt inlägg det här!
Jag tänkte lägga in lite bilder på vad vi fick av svärföräldrarna efter deras Thailandbesök samt på klänningen men det får nog vänta tills i morgon. Nu blir det sängen!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback