-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

25:e mars


Hej!

Har haft en bra helg. Tentan igår gick okej tror jag.. vågar inte spekulera alls eftersom jag gjorde det förra gången och kuggade vilket gjorde mig vansinnigt ledsen. I vilket fall firades tentan med party här hemma med en del folk och en del dricka. Jag och Sophia valde att gå ut på Mortens där det var smockfullt och knappt gick att gå i vanlig ordning. Idag vaknade jag i god tid trots att klockan helt plötsligt var 03.30 innan jag kom i säng. Hade glömt av att klockan ställde om sig så blev lite chockad. Har i alla fall hunnit ta en fika på stan och skickat in mina skoluppgifter så nu är det lugn och ro här hemma. Rasmus håller på med maten, det blir fläskfilé med en massa gott till och klyftpotatis.Till detta blir det en film. Hoppas ni haft en underbar helg.

Här kommer lite bilder på min shopping samt på gåvor:


Örhängen av silver som jag fick från min svärmor när vi var hos dem på thaifest



En tavla.. även den från Thailand



En snygg väska. Köpt på Torp



Ett par skor  för 299:- tror jag det var



En vårjacka från Vero Moda 379:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback