-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

5:e mars


Hej!

Har varit en produktiv dag för mig idag! har fått ordning på min text till resultatet i arbetet och känner mig rätt nöjd. Några saker i texten ska diskuteras i gruppen men annars är jag klar. Skrev även klart min reflektionsuppgift och har pluggat en del redovisning. Slutade plugga vid 16.15 typ och gick med Rasmus till Willys för att handla mat. Lagade bönsoppa som jag tycker mycket om och nu ska jag bara slappa och det är jag värd! blir film och kaffe om en stund.

Hoppas er dag varit bra!

Ett måste i filmhyllan nu när vi skaffat Blue-ray och allt. Vann hela triologin på Tradera för 210:- + frakt. Mycket bra pris faktiskt. Får för mig att jag såg den på ett annat ställe för 499:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback