-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

6:e maj


Idag har jag haft en skön ledig dag!

Har hunnit plugga en liten stund, glott på lite filmer på internet och ätit hemmagjorda hamburgare. För en stund sedan tyckte Rasmus att vi skulle ut och röra på oss så han drog på sig sina inlines och jag drog på mig joggingkläderna så blev det en halvtimmes tur ute i det sköna men aningen kalla vädret. Sitter i soffan och ska snart hoppa in i duschen. Hostar i mellan åt eftersom luften ute var kall och för att jag fick ner mycket i lungorna. Jag är verkligen inte i form ännu men det får vi försöka ändra på!

Ska hoppa in i duschen nu. Resten av kvällen blir lugn för båda två ska upp och jobba i morgon och jag ska upp rätt så tidigt. Brukar aldrig kunna sova bra när jag ska upp tidigt men några timmars sömn hoppas jag de ska bli. Hoppas ni haft en skön söndag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angående Ailien filmerna.. Mmm, vi började se den första häromdagen. Jag lyckades hålla mig vaken ca 7 minuter, men det var pga att jag var trött. Den är säkert bra om man är vaken ;)

2012-06-14 @ 21:40:44
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback