-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

7:e oktober

 
Sitter här hemma efter en arbetshelg och myser i soffan framför partiledardebatten på TV. så mycket snack, både bra och dåligt. Inte dumt att se på debatter faktiskt även om jag inte är så värst intresserad.
 
Jag tappar och fångar upp mitt intresse för att uppdatera här. Har mycket att tänka på i skolan och på praktiken. Försöker njuta av kvällarna. Mindre än ett år kvar sen är jag äntligen FRI! och det kommer gå snabbt tror jag. Snabbt men samtidigt kommer det vara tufft. Lite tankar så här på kvällen :)
 
Snart dags att sova. Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback