-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag

 
Hej mina vänner! har haft några fullspäckade dagar med en massa äventyr så har inte haft tid att uppdatera under några dagar. I torsdags begav vi oss mot Malmö där vi spenderade fyra dagar för att fira Rasmus pappa som fyllde 60 igår. Vi bodde på hotell och hittade på en massa trevligt under dagarna. Bland annat tog vi oss en cykelrunda för att ta oss runt Malmö och bara kika, vilket var trevligt eftersom jag aldrig varit där. Vi åt på flera olika restauranger och även en populär Tapas restaurang. Lördagen spenderades i Köpenhamn med shopping och fika och jag var nöjd och trött när vi körde hem igår. Dock blev vi hemma en kort stund bara eftersom vi skulle på middag kl 18 i Vargön för att de familjemedlemmar som inte åkte med till Malmö skulle få vara med och fira.
Det var en trött Malin som däckade i säng på kvällen kan jag säga..
 
Idag har jag varit på VFU (praktik) möte i skolan. Har fått information om allt som rör detta och även för hur uppsatsen som vi ska skriva ska se ut. Full rulle *pust*. Kom hem för en timma sen eller så och ska ta mig  en kopp kaffe i lugn och ro nu. Känns inte fel att återigen vara styrd av rutiner och struktur ;)
 
Hoppas ni har det toppen!
 
Avslutar med två bilder från Malmö och Köpenhamn
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback