-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

5:e februari

 
Godkväll!
 
Idag har det inte hänt så mycket i mitt liv. Bara det vanliga. Skolan alltså. Hade eftermiddagslektion men åkte tidigare för att träffa tjejen jag ska skriva c-uppsats med för att göra ett försök att få ner våra tankar på papper. Har googlat fram flera gamla uppsatser samt artiklar för att få lite inspiration till ämnet och frågeställningarna. Arbetstillfredsställelse verkar utgöra grunden för våra idéer. Får se vart det bär av! vill så gärna sätta igång med detta nu direkt men har ju två kurser innan. Förhoppningsvis, om allt flyter på bra framöver, så har vi nog lite tid att lägga innan c-uppsatskursen börjar. Vore toppen för tiden kommer gå alldeles för fort när vi väl är där!
 
I vilket fall, för att lämna skolsnacket, så kom jag hem runt 16.30 och sen blev kvällen lugn. Somnade en liten stund i soffan men är ändå trött så det blir nog sängen alldeles strax. Har sovmorgon i morgon och det är inte fy skam!
 
Får hoppas ni haft en bra tisdag trots det dåliga vädret som varit!
Jag ska i alla fall lägga mig nu och fortsätta lyssna på min ljudbok. Håller på med tredje delen i serien om Djinghis Khan av Conn Iggulden. Gillar man historiska romaner, vilket jag gör! jag slukar allt av intresse som dyker upp, så kan jag rekommendera de här böckerna. Fem böcker ingår i serien.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback