-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Blää

Det har fanimej börjat bli megakallt ute nu :S jag trivs verkligen inte med det, då blir jag konstant förkyld direkt :s inte bättre av att ta kvällspromenader där det blåser så ordentligt, men ja får skylla mig själv, jag borde ta på mig jacka men det är så soligt o fint på morgonen så jag tror aldrig att jag behöver det..
Det värsta med allt är ju att någon uppenbarligen vill snåla med värmen eftersom det är äckligt och jag menar verkligen äckligt kallt på jobbet :S går omkring o fryser heela dagarna och idag hade jag ändåså en härlig varm tröja på mig, faan sätt på värmen!!

Ledig i morgon o så skönt tänkte jag men någon där uppe lär ju hata mig! istället bokar de in en tid hos djävulen  klockan 08.10 på morgonen! fan jag går ungefär upp då när ja ska jobba! sen är jag ju livrädd för kärringen också av skäl som man kan klistra in ordet skadestånd i :S kanske inte behöver gå närmare in på det nu men jag är verkligen rädd för henne, får tänka på att det komme gå bra

Kanske ska träffa Emma i morgon, som vanligt fullt upp på varsinna håll men man måste ta sig tid, en annan  kompis fick mig att förstå vikten i att hålla sina nära intill hjärtat för det kan hända vadsomhelst, helt plötsligt utan förvarning kan de gå bort, eller bli sjuka..
Jag beklagar sorgen, livet är verkligen orättvist ibland.. R.I.P

Jag ska se till att behålla de jag älskar nära mig, och se till att de jag bryr mig om inte glider ifrån...
Ska också se till att träffa dig oftare :D en gång i  tiden som fastklistrade vid varandra :) livet delade våra vägar men vi får anstränga oss för att inte komma ifrån varandra :) fast det tror jag inte går :D

Jag har aldrig upplevt sorgen av en nära som gått bort men det är min värsta mardröm, tror aldrig att "Jag älskar er" kan sägas för ofta :) ja ni vet vilka ni är

Nu ska jag brygga lite mer kaffe i think :)

Adios flamingos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback