-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Oh en ledig dag!


... I morgon! woohoo en ordentlig sovmorgon väntar ;) förhoppningsvis :)

det blir fullt upp min lediga dag, först ska jag, älsklingen och Emma åka till Torp en sväng o kika runt, kolla julklappar och så, sen ska jag o Emma hem till mig, slänga in en tvätt snabbt vid 16.00 eftesom nån påstår sig vilja tvätta i 9 timmar så att tvättstugan inte är ledig innan dess (BLÄÄÄ) sen hänga upp den när den är klar och åka till henne dit älsklingen kommer sen och vi ska laga god mat och bara umgås, lite parmiddag i lugn och ro väntar alltså :) ska jobba på lördag så det får bli lugna gatan varkensig jag vill eller inte ;)

På lördag ska vi få stort besök av Bert Karlsson (haha) det ska bli väldigt intressant faktiskt och se hur han är som person, han ska signera i en timma hos oss så den dagen kommer antagligen gå väldigt fort :)

Nu är den milda graden av julruschen igång, det känns i hela kroppen! blä alldeles slut när jag kommer hem. har iofsig jobbat en lång vecka mån-tors nu, är inte van med så många 10-19 el 11-20 dagar i rak så det har nog lite med tröttheten att göra också, har legat och vilat en liten stund nu alldeles nyss, och snart kommer min älskling, han påstår att vi ska titta på De två tornen extended version inatt , jag kommer inte orka se halva ens :P

Well nu kommer han, dags att vara social, byyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback