-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag


Härligt med lördag, och dessutom är jag ledig! underbaaart :)

Får se vad som händer ikväll, inget bestämt än förutom att vi ska festa, kanske krogen sen också, i Trollhättan då..
Sitter här hemma ensam nu faktiskt, Rasmus åkte för en timma sen ungefär för att han skulle iväg på dop så jag är ensam och har vääldigt tråkigt, ska nog ta och göra en massa nyttiga saker o sen göra mig i ordning för att åka buss som jag faktiskt ska göra idag så att han slipper pendla, åh tror jag ska lägga en ansiktsmask också fan vad härligt =) hade egentligen velat ner t stan lite snabbt men jag orkar inte, hade behövt köpa lite saker men jag är antagligen för lat :D får se om jag gör det eller inte hehe.

Kort inlägg idag, nu ska jag sätta igång med disken tror jag :) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback