-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ny arbetsvecka!


Kändes faktiskt inte så roligt att gå upp i morse o börja en ny vecka efter en så trevlig helg som jag haft :) I fredags blev det lite förfest hemma hos mig då jag o Emma skulle ut t GG o kolla på Fronda som gästade stället för kvällen, en mycket rolig kväll trots att det fanns folk som delvis förstörde kvällen med sina klumpiga fötter och bitchiga attityd, men Fronda var över förväntan och jag kunde tillochmed sjunga med i ett par låtar då han inte bara tog ifrån sin nya skiva som jag trodde att han skulle göra, många av favoriterna från Etiketten är musik var med faktiskt så det var en lyckad kväll, sen efteråt blev vi hämtade av våra respektiva hjärtevänner som umgåtts under kvällen och som  hämtade oss och så slutade kvällen :)

I lördags gick vi nog inte upp förrän klockan var runt 14 jag o hjärtat, tog oss en ordentlig sovmorgon och efter lite snabb frukost så blev det lite bubbelbad och sen god thaimat, var meningen att vi skulle till en god vän t hjärtat men vi splittrades faktiskt då jag tyckte att han skulle umgås med dem själva och sen att jag ville se på matchen så jag, Emma o hennes killes brorsa satt o kollade på den på kvällen innan jag blev hämtad o vi åkte hem o la oss typ :)

Igår sov vi länge likaså, sen efter frukosten begav vi oss t Emma o Niklas för att hämta bilen vi ställt där, blev kvar en stund och bara tog det lugnt innan vi åkte hem, hämtade våra saker och åkte till Uddevalla där vi då såklart sov inatt..

I nutid så har jag roat mig med att städa ett tag, behövdes då jag lämnade lägenheten i en enda liten söt röra haha :) ska snart lägga mig o kika på lite Grey´s Anatomy och käka vaniljglass med chokladsås tror jag, förtjänar jag efter att ha varit så duktig ;) hjärtat kommer såklart sedan också! äntligen ingen övertid längre så jag får njuta av hans sällskap en stund längre framöver, wohoo kan knappast bli bättre ;)

Nej nu får jag fortsätta! Toooodeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback