-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Inget bra på rubriker...

Tjo breee :P går omkring o pysslar en del, Hjärtevännen kommer snart, eller ja.. snart det är ju ett par timmar kvar, försöker hålla igång så tiden går fort :P städar lite o så, förstår inte hur jag kan stöka ner så mkt när jag bor själv, helt otroligt.. Är jättetrött också, vet inte hur ja ska kunna hålla mig vaken ett par timmar till när ögonen går i kors så jag får väl försöka att sysselsätta mig eller också får jag lägga mig o sova en stund :) mmm gott det vore, men då kommer jag väl vara klarvaken sen när det är dags o sova, inte bra, vi ska inte sova hela morgonen i mon för då ska det shoppas är det tänkt!

En massa saker o göra på jobbet idag, höll mer eller mindre på att dö när jag kom dit runt 12 i morse, lagret var fullt av saker! stod lådor packade i högar stora som berg, "kul för tjejerna" tänkte jag o gick förbi innan mitt leende försvann då jag fick veta att en stor pall var min... Full med kalendrar.. IIiik >< well så roligt jag haft idag kan ja berätta :D

Jag mådde jättedåligt när jag vaknade i morse, men det är ingen fara nu, deppanfall som smyger sig på ibland.. Det är aldrig roligt, blev jättenere för jag vet inte vad, jag har ingen anledning att vara ledsen ju :S konstigt man funkar ibland, att man inte efter 21 år lärt sig förstå sig på sin egen kropp o sina känslor är lite wierd, jag behöver en handbok, ingen som har en till salu?? Vet nog vad en av sakerna beror på men det är inget jag kan rå för, kan inte gå o vara nere för en sån sak för det kommer o går, jag har ingen lust att avsluta nåt "bara för att" liksom :S lessen om det var rörigt men dont worry, jag reder mig :)

Kanske ska ta sig en dusch :S känner mig lite ofräsch faktiskt så det är ingen dum idé, o sen ska ja tänka ut vad ja ska ha på mig i morgon, också svårt!

I morgon blir det en rolig dag! först med den ena hjärtevännen halva dagen o sen sova hos Emma på kvällen :D kuuul längtar :D

Well få lite gjort kanske?

Puss på er amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback