-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Innan jobbet


Japp ska snart dra iväg t jobbet, har en riktigt slapp vecka denna veckan så jag slutar tidigt 3 dagar i rad! underbart :)

Vi firade våran halvårsdag med att gå ut o bowla, det gick inte så bra för min del :P jag förlorade såklart men jag skyller på de två skolklasserna med småbarn som var där o skrek, kunde ju inte koncentrera mig :P dumma småbarn haha. sen gick vi och åt på restaurang, otroligt god mat! där blir det fler besök i framtiden! sen gick vi hem och bara tog det lugnt och njöt av varandras sällskap ännu mer framför en film med nybakad sockerkaka innan hjärtat gick o la sig, han skulle ju upp tidigt. 6 månader har gått och de ska komma och gå många fler månader, mitt liv är så rätt just nu, var så kul o fira tyckte jag, är verkligen speciellt för mig eftersom det är mitt första långa förhållande, livet är perfekt helt enkelt :)

Igår slutade jag kl 17.00, hjärtat kom oväntat och hämtade mig eftersom vi behövde lite ingredienser till dagens mat, och så hade han tagit sin andra bil som vi inte åkt sen han ställde in den för vintern, snart ska den säljas, lite småtråkigt men fick iallafall åka lite innan, han har ju inte hittat nån seriös köpare än så vi får se hur det går :) Ingen som vill köpa en bmw möjligtvis? ;)
Iallafall åkte vi hem och började laga mat, baconinlindad kyckling i sås och ris till, jäkla lyxmat en vardagsmat :P men man måste få unna sig utav livets goda haha. Efter det så drog vi ut och sprang igen, helskotta så duktiga vi börjar bli, mycket roligare att springa flera personer har jag märkt. Efter dusch ochh övrig uppfräschning så var ungefär dagen slut, han gick o la sig o jag satte mig för att läsa. Så var våran dag iallafall!

Nu ska jag dra till jobbet snart! ha en helt underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback