-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Irriterande!


Ja den här morgonen började lite halvbra sådär, jag gick upp klockan 07.30 eftersom jag började kl 09 trodde jag, som tur var tittade jag på schemat runt kvart i 8 och upptäckte då till min förfäran att jag var ledig idag, skit kunde ju ha sovit längre :P haha men istället för sängen så blev det ner till tvättstugan och början på en dag med en sjuhelsikes massa tvätt! allt vi köpte på Ikea ska tvättas plus våra kläder så jag tror det blir 6 tvättar sammanlagt! lika gott att få det gjort, hälften utav sakerna är ju bara till att slänga in i tumlaren så är det torrt sen så :)

Förövrigt har det blivit lite städande! vill bli klar med allt så att det blir tid för en promenad  o kanske lite kaffe hos syrran sen när Rasmus kommer hem!

Så ser min dag ut! kanske uppdaterar senare om nåt skoj händer!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback