-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Onsdag!


Och en vääldigt spännande dag har gått förbi :P eller inte! har ju varit ledig idag som jag nämde igår och fick faktiskt sällskap. Sambon var för dålig i morse för att jobba så han har varit hemma idag, mestadels sovit så det spelade ju ingen roll, inte vidare roligt sällskap sovande men han är ju lite piggare nu och det är ju bra :)

Vad har jag gjort då? jo jag har slappat, kollat på en grym film som det var meningen att vi skulle se tillsammans men han somnade ju. Well det var " The punisher" iallafall, grym action :) se den!
Hmm vi skulle ha åkt till Vargön nu på kvällen och grillat och haft en trevlig stund med hans föräldrar men det fick ju ställas in tyvärr :( men han har varit hemma hela dagen! underbart iallafall :) och sen är det bättre att sjukdomen hinner försvinna tills våran fest på lördag, vi vill ju verkligen inte behöva ställa in, får hoppas att hjärtat är bättre innan dess! men det tror jag allt, dont worry :)

Snart dags för film! en dokumentär blir det nu :) får se om det är nåt att ha!

Ha en underbar kväll och sup nu inte ihjäl er!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback