-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag


Tjo! varit hemma hos mina föräldrar idag för att hjärtat skulle greja med sin bil! underbart o komma hem litegranna och få träffa familjen såklart :) händer ju inte för ofta nuförtiden! ätit grillat också för första gången i år. Himla gott får jag säga, åt mig mer än mätt. Sen efter maten blev det "Pans labyrint" redan sett den en gång men det hade inte min mamma så vi fastnade framför den tills vi var tvugna att åka för att vi skulle göra vår rutin-mathandling :D

Nu sitter jag här o bloggar lite snabbt, snart blir det mys i soffan med en bra film innan det blir sängen! Hoppas ni har haft en bra söndag ändå trots regn och rusk!

Tooodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback