-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Wii fit- nya träningsmetoden?


Åh jag vill verkligen ha Wii fit! verkar som om det är ett jäkligt bra träningssätt med vad jag har förstått det som en massa olika träningsvarianter och en slags våg man står på för att mäta ens rörelser. Inte bara att jag varit sugen på att införskaffa det ett tag nu, fit har också fått mycket bra kritik i bla tv och i tidningen "Metro" och det gör mig ännu mer nyfiken på att pröva på :) synd bara att det är rätt dyrt ca 1000:- för paketet, det är ju som kritikern säger att man sparar in det om man räknar på vad ett gymkort/friskis kort kostar på ett år men det gäller nog inte om man inte har Wii från början. Känner ingen som har testat själv så nån åsikt förutom medias har jag ju inte tyvärr, kan ju kännas som att köpa grisen i säcken. Jag väger fördelar och nackdelar, jag älskar ju att springa men variation förnöjer ;). Får se om jag kan lägga till det i samlingen under "spel"  inom kort, den som lever får se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback