-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Javisst och jag är ledig i helgen! underbart! nu ska jag bara orka med en dag till på jobbet sen blir det två härliga dagar :D längtar haha

Vad händer för skoj hos er då? blir det nåt partaj? vi har köpt hem ett par spritsorter så det blir nog nån drink ikväll. Iallfall tillräckligt med sorter för att göra en riktig Tom Collins och sen min favorit: Vanilla Sky! ska bli väldigt gott (i dubbel betydelse) att få helg!

Hoppas ni får en trevlig fredag! det ska jag ha! nu dags o sätta på lite kaffe!
Tooodels!




Nu är förresten min gamla hörbok klar! den var väl sådär, ett helt okey slut men den var ju inte lika läskig som jag trodde :P bara stundtals seg... tyvärr, hade ju lite höga tankar om den. Iallafall den jag lyssnar på nu verkar jättebra! bara kommit ett par spår in i boken men hittills helt ok!

Toodels igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback