-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Seg torsdag!


Idag var det jobb mellan 12-20 direkt när jag gick utanför dörren blev jag trött och deprimerad. Vet inte alls vad som tog åt mig. Dagen har varit likadan hela dagen. Ingen på jobbet hade nån arbetslust och alla var bara så sega. Antingen smittar det eller så var det bara en dålig dag för allihopa!

Kom hem för 45 min sen. Har inte ens orkat ta en promenad idag. Orkar knappt röra mig >< fyy fan! ska göra mig nån macka om en stund o sätta mig och glo på tv en stund och sen dröjer det nog inte länge innan jag däckar i sängen!


Ser precis ut som jag gjorde i morse :P

Jaja inte mkt o göra åt. Ibland har man sånna dagar!

I morgon blir det jobb 10-18 och sen en ledig helg. Underbart!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback