-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag


Det förra inlägget blev så konstigt :S megastor text när jag uppdaterade hmm, undrar vad jag gjorde, verkar inte få det att bli rätt heller..

Sitter med en kopp kaffe och njuter av lördagsmorgonen med en stänk av huvudvärk, underbart! blir nog nån smärtlindring snart annars kommer jag avlida. Verkar som att det blir ändrade planer idag, får se vd som händer istället. kanske åker och hälsar på lilla bebis-Elle! Hade jag tyckt var kul :)

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback