-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag!


Tjo! gårdagen var trevlig :) kalaset var mysigt. syrran har en massa kompisar med barn så det var ungar överallt :D det gillar jag hehe :) sen igår morse började vi titta efter en systemkamera eftersom vi vill börja ta lite bilder och sätta ihop album osv så det slutade med att vi åkte till Torp på eftermiddagen efter kalaset och köpte en :D den är jättebra! är nöjd med den fastän jag inte hunnit kolla igenom den så mkt än :)


Idag har jag jobbat 10-19! har varit lite trött o grinig så när sambon hämtade mig förut eftersom vi skulle handla mat så ville jag bara hem och äta :P nu är jag på mkt bättre humör efter ett par mackor :D

Nej nu ska vi ut och testa kameran lite :) toodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback