-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Gääsp


Hejsan svejsan! kan börja med att skriva lite om vad som hände igår :) det var inte mycket men ändå:P jag jobbade mellan 12-16 lyxigt kort tid :P när jag slutat blev jag hämtat och vi åkte hem och grejade lite med lägenheten i vanlig ordning, lite småsaker som att vi satte upp lister o sånt, well jag höll åtminstone fast lite sladdar haha :) sen på kvällen åkte vi hem till min syster eftersom det blev försent när vi skulle dit i söndags, hade en trevlig stund där i vanlig ordning o min mycket söta systerdotter har blivit en riktig pojkvänstjuv kan jag tala om :P hon sprang fram o tillbaka i rummet och gav Rasmus en kram varenda gång hon kom fram till honom, försökte jag krama honom imellan blev det ett jäkla liv haha, måttligt populär han har gjort sig hos småbarnen :) riktigt gulligt faktiskt, fick en så himla söt bild :)

image45

 i vilket fall var det ingen höjdare att åka hem när det var dags för det var en maassa snö på vägen efter det lilla snöfallet som föll :P men vi klarade oss helskinnade till stan, parkerade bilen och gick till pizzeria Roma och köpte oss lite sen middagsmat som vi avnjöt framför tv:n. Såg The man from earth, en film som handlar om en man som är 14000 år gammal, jag tyckte la den mest var långtråkig men Rasmus ger den ett grymt betyg, han gillar ju sådana filmer så :)

Idag har jag jobbat mellan 11-18 riktigt kort dag idag med, rätt gott! kom hem och har bara slappat :) väntar på att hjärtat ska komma hem nu! miss him all the time, inte alltid så kul o jobba på sånna jobb som vi gör så att vi antingen har en stund på morgonen eller kvällen ihop men thats life, man måste ju jobba för att tjäna pengar såklart. Desto roligare varenda gång vi träffas ju!

En bild på hur vårat sovrum ser ut

image47

Ursäkta att bilden är lite suddig :S min kamera är bra men fotografen, njaa ;)
Är så himla gott att ett rum är klart iallafall, förutom att vi ska stryka gardinerna då. Längst ner vid fötterna finns också en "fotbänk" som är lika lång som sängen i samma träsort :P vi har inte vikit från träsorten en sekund i allt vi har beställt :) det kommer bli riktigt niice när allt är på plats :)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt i väntan på hemkomsten! tooodels alles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback