-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Men jag är inte ledig helgen så ett litet "wiiieee" får det bli :D

Igår var vi ju ute och åt på Cheers som ett litet "extrafirande" var väldigt mysigt och väldigt gott! en till helt lyckad kväll  och nu får vårat firande vara klart för den här gången :D

Ja jo, vi var på Torp en sväng på eftermiddagen, jag fick köpt ett par skor o Rasmús en tröja, en t-shirt och en GPS. Antar att det kan vara bra att ha i bilen nångång kanske så det var inget dumt köp, nu kanske jag vågar köra lite mer också :D

Snart dags för jobb :) blir körd idag! weehoo :D

Hehe nu ska jag äka mina mackor o dricka mitt kaffe!

Toodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback