-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ledig!


Och idag har jag haft lite saker för mig iallafall jag har varit på min gamla skola för att hämta kopior av mitt betyg (som jag förlagt nånstans :S jättekonstigt men det kommer väl fram hoppas jag) jag ska iallafall ha det eftersom jag ska skicka in blanketter om att plugga matte B på distans, får hoppas jag klarar det, tror jag har en bra chans till det pga av att jag inte pluggat på ett par år och tror att jag kan ta tag i det bättre nu + att jag bara läser det vilket gör att jag kan ta mig mer tid till det. Har ju (som kanske känt) lite svårt för matte så det kommer bli en utmaning!  ännu mer utmaning eftersom jag inte ska gå ner i timmar på jobbet eller något sådant, jag är ju fastanställd på typ heltid (räknas lite annorlunda när det gäller handel) så jag jobbar ju iallafall mellan 145-160 timmar i månaden! men jag ska klara det. Så är det bara!

Efter besöket på skolan så blev det direkt hem och nu gör jag inte mycket, slappar och har det allmänt härligt! får passa på för jag ska ju jobba helgen tyvärr, men det får väl gå! det måste gå snarare..

Kanske blir en tur till min syster sen, får se hur mycket R måste plugga :) annars åker jag själv. Saknar ju mina små gullungar :)

Nej nu ska vi tydligen laga mat! lasagne blri det idag!

Tooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback