-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Shoppingtur!


Ja i morse var ju jag uppe tidigt eftersom jag skulle o fixa ögonbrynen på City Spa, väldigt duktig tjej som gör det där, fått rätt form på dem nu så jag är riktigt nöjd! allt för en 100 lapp. det är inte mycket!

När jag kom hem hann jag typ bara äta frukost eftersom Rasmus hade kollat runt lite och sett lite hyllor o en byrå som han tyckte skulle platsa om vi gjorde om lite runt där vi har datorn så det blev en runda till Ikea! jag fick träningsköra lite också :P känner att vanan börjar komma tillbaka mer och mer, konstigt att man kan tappa så mycket när det gått ett tag :S Nåja vi var inne på Ikea i ca 10-15 min, tog det vi behövde och drog hemåt igen, De håller på att bygga om därinne så det var lite rörigt :S men vi fick ju det vi ville ha iallafall! Vi tog snabbt vägen förbi Torp också och köpte en hylla innan vi åkte hem igen. Nu har vi precis fått ihop allting (och gissa, jag har monterat haha ;) och ska snart ställa oss och steka pannkakor! ska ju hem till hans mamma o pappa o kolla på matchen ikväll med ett par till och då blir det många timmar tills vi ska äta så får bli lite pannkakor nu!

Ska ta kort på allting när det är i ordning, så får ni se hur den nya lampan vi fick upp ser ut också!

Ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback