-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

26e augusti

Och än en gång GRATTIS SYSTER PÅ -ÅRSDAGEN :)

Idag har det varit en låång dag. Började kl 08.10 med ett besök på ungdomsmottagningen. Sen en sväng upp till polisstationen som öppnade kl 09 så jag fick gå hem igen en sväng innan jag återigen gav mig av mot stan och återigen till polisen, sen gick jag omkring en stund eftersom salongen jag skulle till öppnade kl 10. När den öppnade köpte jag ett presentkort till min syster på en härlig ansiktsbehandling och sen passade jag på att fixa till mina ögonbryn igen.  Testade att färga dem också och just nu ser jag ut som en 60-årig kärring som sminkar sig med en kolsvart penna över hela ögonbrynen! YEY! tur att det lägger sig snart igen. R visade sig vara lite orolig för det (haha) men jag kunde lugna honom ganska med att lova att jag inte ser ut så här för evigt ;)  Sen åkte jag till jobbet och jobbade 12-20, efter det åkte vi till syrran och gratulerade henne och nu två timmar efter sitter jag och slappar i soffan!

Tur är iallfall att jag är ledig i morgon! Men ingen sovmorgon blir det för mig! Det vankas första mattelektionen i morgon så då får jag vara pigg och glad. Får trösta mig med att det blir shopping i morgon! Äntligen! Nu har semesterersättningen trillat in så nu ska det fanimej shoppas!

Nej nu dröjer det nog inte länge innan sängen kallar!

Toodels

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Kollade på almanackan om festen och jag är ledig den helgen så om det är fest så kan jag säkerligen komma.. =) Puss puss

2009-08-30 @ 21:58:43
URL: http://sparklingsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Kollade på almanackan om festen och jag är ledig den helgen så om det är fest så kan jag säkerligen komma.. =) Puss puss

2009-08-30 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback